Korkép blog

szombat, november 25, 2006

Mint akik végre kiszabadultak a ketrecből október 23-i brutalitások

Mint korábban már megírtam Blaha Lujza téri söröző vendégeit megtámadta a rendőrség október 23-án nem sokkal éjfél után. A békésen italozókat az utcára parancsolta s az akkor ott tartozkodók közül némelyek könnyebb sebesülésekkel megúszták, míg másokba egész sorozatokat lőttek a brutális egyenruhások a gumilövedékekből.

Egy magát csak a nevének kezdőbetüivel Cs.A.-ként megnevező fővárosi polgár hátát tizenhárom gumilövedék szakította fel, nem sokkal azután, hogy a rendőrök megkezdték a vendéglátóhely kiürítését. A becsukott ajtajú sörözőbe este tizenegy óra körül özönleni kezdtek a rendőrök, akiknek több társa egyfajta folyosót képező sorfalakban állt fel a kijáratnál, részletezte a történteket a férfi.
Mint mondta a kijárathoz érve egy, az ajtóban álló rendőr a nyakánál fogva az utcára penderítette. Abban a pillanatban valaki jobbról a mellkasomra ütött gumibottal, ezért összehúzva magam végigszaladtam a rendőr folyosón. Közben a hátamat ütötték ahogy tudták, míg egyszer csak hatalmas csattanást hallottam meséli. Azt akkor még nem tudtam, csak később vettem észre, hogy a sorfal közepében álló egyik rendőr húsz-huszonöt centiméterről belém lőtt a gumisörétes puskájával.

Két villamosmegállonyit szaladtam a Petőfi híd irányába, míg végül észrevettem, hogy a hátam összevissza van lyuggatva, folytatta elbeszélését Cs.A. A férfi úgy vélte, a Blaha söröző vendégeit megtámadó brutális egyenruhások élvezetből ütötték-vágták az embereket. Látszott rajtuk, hogy úgy viselkednek, mit akik végre kiszabadultak a ketrecből, vagy a számítógépes szimulátorok mellől vélte Cs.A. Az ártatlanul meglőtt férfi tegnap (november 21.) ismét felkereste orvosát, mert úgy érezte, egy lövedék még a karjában maradt. A társaival pedig, akiket ugyancsak bántalmazták a brutális rendőrök, eldöntötték, hogy feljelentést tesznek és az ügyet jogi útra terelik.

Megjegyzés: Már egy hónapja történtek ezek az szörnyű események és az emberek még mindig félve jelentkeznek, hogy elmondják sérelmeiket. Meddig kell még várni, hogy az igazság kiderüljön? Én csak azt tudom mondani harcoljunk az igazságért, az emberi szabadságjogokért! Követeljük a nyíltságot, az öszinteséget, az igazi bűnösök felelősségre vonását!

http://kossuthter.com/hu/node/2224

Nincsenek megjegyzések: