Korkép blog

péntek, november 17, 2006

Ultraliberális feminista Gyurcsány ellen

2006-11-16. 15:03:44

Morvai Krisztina, az ismert feminista jogvédő,az ultraliberális Baló György felesége a Heti Válasznak adott interjújában kifejtette: felelniük kell azoknak, akik parancsára megakadályozták az embereket abban, hogy október 23-án elhagyják a gyülekezések helyszínét.

"A gyülekezési jog gyakorlása azt jelenti, hogy odamehetek, ott lehetek, és békében el is hagyhatom a helyszínt" - vélte az ELTE jogi karának docense, aki ott volt az Astoriánál, de magát nem, csak gyermekeit féltette, akiket magával vitt. Ezért szemrehányásokat is tett magának.

Morvai annak ellenére sem a zavargók felelősségére helyezi a hangsúlyt, hogy a tévészékház ostrománál felgyújtották férje, Baló György autóját.

A jogvédő még október 23-án éjjel körlevelet küldött barátainak, amelyben Gyurcsány Ferencet minden idők legkártékonyabb miniszterelnökének nevezte.

"Aznap éjjel, amikor hazaértünk, épp a tévében szörnyülködött a miniszterelnök, hogy nem lehet kimenni az utcára, mert a randalírozó kisebbség terrorizálja a többséget. Mindez annyira ellentétben állt azzal, amit én láttam, hogy azon nyomban megírtam a körlevelet. Úgy éreztem, ki kell kiabálni, mi történt, s az nem lehet, hogy ennyire meghülyíthetik az embereket. Hogy a rendőrség brutalitása után órákkal még szavakkal is megtaposhatnak, azt - úgy éreztem - nem lehet elviselni" - nyilatkozta Morvai Krisztina.

(Heti Válasz - Hunhír)

http://www.kuruc.info/reszletes.asp?MainID=2&HirID=7359

Nincsenek megjegyzések: